Search

Categories

    Blog

    Makin banyak juga drama melayu ni yang makin giat ditayangkan di televisyen. Dari cerita mengenai bercinta lepas bernikah, ke percintaan antara dua darjat, semuanya ada peminat tersendiri yang mengikuti drama ni sampai lah ke sudah. Dan sekarang pula dah ada trend drama baru, mengenai percintaan antara tentera dan doktor. Wow dengar macam hebat je kan? Ini apa yang korang katakan drama korea iaitu Descendants of The Sun yang di-melayukan.

    Jul 24, 2016

    Ironinya apabila ada dalam kalangan kita ni hidup dengan melakukan perkara yang mereka tak minat, mengabaikan sesuatu perkara yang penting sampailah sampai satu  masa bila imbau kembali barulah rasa penyesalan itu timbul dan mengharapkan yang boleh ubah kembali.

    Jul 24, 2016

    Millennials ini adalah istilah yang digunapakai untuk menggelar mereka yang melalui zaman pembesaran di era 2000. Boleh dikatakan Gen Y lah yang melalui zaman serba moden ni. Tapi terma ini tidak boleh menjelaskan atau mentakrifkan kesemua Gen Y kerana ada bermacam-macam jenis millennials ni. Paling penting, ada 5 jenis millennials yang korang boleh perhatikan dekat tempat kerja:

    Jul 24, 2016