Peluang Kerja '4 Star' Restoran Lepasan SPM! Gaji RM1,500++, Makan Tanggung & Bonus, KL & Selangor!

Haziqah Muhamad
by Haziqah Muhamad
Jun 04, 2019 pada 4:09 PM
Kategori: Jenis Pekerjaan

Ada tak dekat sini yang mencari-cari peluang pekerjaan dalam industri F&B, tapi tak tahu dekat mana nak cari? Ha, ini berita menarik buat orang ramai khasnya yang masih belum bekerja. Kini, Madam Kwan’s membuka peluang kepada adik-adik yang baru je habis SPM atau mana-mana lepasan diploma berpengalaman atau tidak berpengalaman untuk sertai pasukan mereka. Bukan satu jawatan kosong tapi ada LIMA tawaran jawatan kosong buat korang semua!

Semua orang berebut nak kerja dekat Madam Kwan’s ni sebab manfaat yang ditawarkan. Best among the best! Dengan gaji sebanyak RM1,500++, korang juga akan dapat makan dan minuman ditanggung ketika bekerja! Bestnya! Bayaran memikat hati, manfaat yang pelbagai, mana lagi nak cari peluang macam ni? Madam Kwan’s juga menawarkan cuti sempena hari perayaan dan katakan la korang dah dijadualkan bekerja masa cuti raya tu, jangan risau sebab akan ada cuti ganti tau korang! Bukan tu je, elaun tambahan, tips dan insentif pun ada.

Kita jangan cerita panjang, korang mohon terus jawatan kosong ni. Macam mana nak mohon? Klik je link yang disediakan di bawah:

 


 

Pelayan Restoran

[RM1,500++ | Bonus | Makan FREE*]

 

Kelayakan

  • Berumur 18 tahun ke atas
  • Minimum SPM
  • Warganegara Malaysia

 

Tanggungjawab

  • Memastikan meja dibersihkan sebaik sahaja pelanggan telah selesai menghabiskan makanan atau minuman mereka.
  • Memastikan bungkusan di stesen disediakan secukupnya
  • Bertanggungjawab untuk menyediakan ruang makan, mengikut standard perkhidmatan yang paling tinggi kepada para pelanggan.
  • Memberi makanan & minuman kepada pelanggan secara profesional, cekap dan sopan.
  • Sentiasa ingat susun atur tempat duduk dan semua nombor jadual.

 

>>> KLIK DI SINI UNTUK MOHON SEKARANG SEBELUM TERLAMBAT  <<<

 


 

Juruwang

[RM1,500++ | Bonus | Makan FREE*]

 

Kelayakan

  • Berumur 18 tahun ke atas 
  • Minimum SPM
  • Warganegara Malaysia

 

Tanggungjawab

  • Sahkan semua wang tunai di dalam 'cash box', memastikan jumlaahnya adalah betul dan mencukupi.
  • Memproses pembayaran secara tunai atau kad kredit dengan cekap untuk semua transaksi.
  • Pastikan semua penukaran wang tunai adalah tepat.
  • Periksa dan sahkan semua cek yang diterima adalah betul.
  • Bertanggungjawab untuk menyemak dan memastikan wang tunai adalah mencukupi dan diisi semula apabila diperlukan.

 

>>> KLIK DI SINI UNTUK MOHON SEKARANG SEBELUM TERLAMBAT <<<

 


 

Penjaga Stor

[RM1,500++ | Bonus | Makan FREE*]

 

Kelayakan

  • Berumur 18 tahun ke atas
  • Minimum SPM
  • Warganegara Malaysia

 

Tanggungjawab

  • Melaksanakan FIFO, memastikan semua penerimaan, penyimpanan dan penghantaran dilaksanakan dengan betul.
  • Mendapat kemasukan data pergerakan stok.
  • Memastikan stok yang cukup untuk penghantaran.
  • Menaikkan Borang Permintaan Bahan untuk stok yang tidak mencukupi, untuk mempercepat penyerahan stok.
  • Untuk mengawasi pasukan pekerja, memastikan bahan mentah dihantar ke jabatan pengeluaran dan jabatan penghantaran tepat pada masanya dan tepat.
  • Menyemak penghantaran, memastikan semua penghantaran dan penerimaan adalah betul.

 

>>> KLIK DI SINI UNTUK MOHON SEKARANG SEBELUM TERLAMBAT <<<

 


 

Tukang Masak

[RM1,500++ | Bonus | Makan FREE*]

 

Kelayakan

  • Berumur 18 tahun ke atas
  • Minimum SPM
  • Warganegara Malaysia

 

Tanggungjawab

  • Memastikan bahawa semua pembantu  chef / pembantu dapur sudah biasa dengan keperluan harian.
  • Bersedia untuk menerima semua pesanan makanan, mengikut resipi dan prosedur standard dalam had masa yang ditetapkan.
  • Sediakan / Membantu menyediakan sos dan hidangan yang rumit. 
  • Untuk memastikan bahawa semua pesanan sentiasa siap dan tepat pada masanya.
  • Untuk memastikan bahawa semua masalah penyelenggaraan dilaporkan dengan serta-merta.
  • Untuk memastikan semua komunikasi antara restoran (bahagian depan dan dapur) berjalan dengan lancar.

 

>>> KLIK DI SINI UNTUK MOHON SEKARANG SEBELUM TERLAMBAT <<< 

 


 

 Pemotong Daging (Butcher)  

[RM1,500++ | Bonus Makan FREE*]

 

Kelayakan

  • Berumur 18 tahun ke atas
  • Minimum SPM
  • Warganegara Malaysia
  • Boleh memberi komitmen penuh
  • Bertanggungjawab

 

Tanggungjawab

  • Memastikan tahap stok, penyimpanan yang betul dan putaran stok disimpan.
  • Menyediakan tempat kerja yang mencukupi untuk hari berikutnya dan sentiasa siap sedia.
  • Memastikan semua kawasan yang ditetapkan disimpan bersih dan dalam keadaan yang betul dan dikendalikan dengan baik.
  • Memastikan penyediaan makanan yang bersih dan mengekalkan disiplin "sentiasa bersih semasa anda keluar". 

 

>>> KLIK DI SINI UNTUK MOHON SEKARANG SEBELUM TERLAMBAT <<<

 


 

Manfaat Tambahan

 

>>> Cuti Ganti Sempena Perayaan

>>> Tipping Allowance

>>> Bonus Prestasi

>>> Makanan Dan Minuman Percuma*

>>> Cuti Sakit

>>> Kemudahan Perubatan

>>> Insurans Disediakan

 


 

Lokasi Kerja (Cawangan)

 

>>> Bangsar Shopping Centre

>>> Empire Shopping Gallery

>>> Mid Valley Mall

>>> One Utama Shopping Centre

>>> Pavillion Shopping Centre

>>> Sunway Pyramid Shopping Mall

>>> Suria KLCC

 


 

Peluang kerja SEGERA di KL & Selangor!

Sesiapa yang tinggal di kawasan sekitar Lembah Klang, jangan lepaskan peluang ini!

Mohonlah sekarang sebelum terlambat!