Search

Kategori

    Tak Sangka Wanita Bila Bad Mood,Sanggup Layangkan Duit Setebal Buku Dengan Selambanya

    Shasha
    by Shasha
    Mar 21, 2017
    Kategori: Gaya hidup

    Perempuan ni bila dah bad mood memang silap lah korang cari pasal, ha habis semua kena tembak. Tapi di China, wanita rare ni habis lah, disebabkan bad mood, habis duitnya dilayangkan dengan selamba nya di atas jalan. Bukannya duit syiling ya, wang kertas yang agak besar nilainya..Baiknya hati nak sedekah duit.

    "Jalan sambil tabur wang kertas hampir RM10,000"

    Terkejut kot bila wanita berambut panjang, berseluar pendek dan berjaket kulit ni keluar dari sebuah farmasi dan bertindak menabur duit yang dikeluarkan dari beg tangannya ke atas jalan dan beredar pergi. 

     

    "Polis pulangkan semula wang kertas tersebut kepada wanita bad mood"

    Pihak polis terus menyerbu untuk kutip semula wang kertas tersebut dan memulangkannya semula pada wanita tersebut yang ditemui. 

    Alangkah bestnya kan terbangkan duit macam tu je? Tapi nak tabur apa kalau nak masuk 7 Eeleven pun punggah duit syiling dalam dompet? Jom tabur resume hebat korang di EKSPO MAUKERJA 2017 yang bakal berlangsung tak lama lagi!