Search

Kategori

    Blog

    Cuba rehat bebrapa minit dan lihat pemandangan indah di luar pejabat sana, tapi tak semua tempat kerja boleh tengok pemandangan luar kan? Apa kata korang lakukan senaman mata yang mudah ini untuk mengembalikan kesegaran semula. Senang je!

    Sep 26, 2017

    Dah jadi lumrah, asal nak kerja dengan gaji tinggi je mesti kena cari di bandar. Kalau nak harapkan di kawasan-kawasan luar bandar ni, memang jaranglah nak dapat kerja dengan gaji lumayan ni.

    Sep 26, 2017

    Salah satu peluang kerja yang mampu menawarkan gaji bulanan sehingga RM 2,400 ialah McDonald's! Bahkan manfaat yang diberikan di kedua-dua jawatan ini memang berbaloi!

    Sep 26, 2017