Peluang Pekerjaan di Aeon Fantasy - Pembantu Kedai [ Gaji RM1500++, Bonus 2x Setahun, Kenaikan Gaji ]

Sera
by Sera
Jul 23, 2019 pada 4:16 PM
Kategori: Jenis Pekerjaan

Peluang pekerjaan untuk pemegang SPM! Aeon Fantasy Sdn Bhd masih mencari pekerja untuk jawatan PEMBANTU KEDAI dengan pelbagai manfaat disediakan seperti GAJI RM1,500 ke atas. Mana nak dapat gaji pembantu kedai yang menarik macam dekat sini?! Selain tu pekerja juga akan menikmati bonus 2x setahun serta kenaikan gaji tahunan.

Bukan tu je korang pun akan dapat menikmati cuti berbayar, iaitu cuti tahunan. Asyik kerja je, nak rasa cuti jugak kan? Tak perlu bazir duit untuk buat kad perubatan sebab majikan akan sediakan Kad Rawatan Perubatan untuk korang dan juga perlindungan kemalangan peribadi. Tempat lain mungkin takde manfaat macam ni wehh! Kalau perform tempat kerja majikan juga akan bawa staff ke Jepun dan segala perbelanjaan di sana di tanggung selama SEMINGGU. Fuyohhhhhhhhh. Siapa tanak memang rugi!

Tunggu apa lagi? Jom mohon sekarang dan bekerja di Aoen Fantasy hari ini!

 


Lokasi bekerja:

  1. Aeon Mall Bandar Dato Onn
  2. Johor Bahru City Square

Kelayakan:

  • Dikehendaki bekerja shift termasuk hujung minggu dan cuti umum
  • Kemahiran komunikasi yang baik dalam bahasa Inggeris & Bahasa Malaysia
  • Kemahiran interpersonal yang baik, pemain pasukan dan pelbagai tugas
  • Menggemari industri kanak-kanak dan industri hiburan
  • Mampu bekerja dengan Pengurusan Konsep Jepun
  • Suka dengan kanak-kanak dan semangat dalam industri hiburan

Manfaat:

  • Kenaikan tahunan
  • Skim Insurans Perubatan & Kemalangan
  • Perlindungan Gigi atau Optik
  • Cuti tahunan
  • Bonus 2 kali setahun
  • KWSP
  • PERKESO
  • Lawatan ke Jepun untuk pekerja terbaik
 

 

Tarikh : 27.07.2019 (Sabtu)
Masa : 11.00 am - 4.00 pm

Tempat : Pusat JobsMalaysia UTC Selangor @ Anggerik Mall , Shah Alam

 

Jawatan Ditawarkan:
Kru Servis
Penolong Pengurus Kedai


Lokasi Bekerja: 

  1. Kidzooona I-City Shah Alam
  2. Molly Fantasy Aeon Mall Shah Alam Seksyen 13

 

Sila bawa bersama:

  1. IC original & copy
  2. Sijil berkaitan original & copy
  3. Sekeping gambar berukuran passport

Sebarang Pertanyaan
Mesej Miss Aleen 0173883381

 

Kelayakan:

  • Minimum SPM [Lepasan Sijil/Diploma/Ijazah digalakkan memohon]
  • 18 - 35 tahun
  • Suka kanak2
  • Boleh bekerja syif (Syif pagi 9 pagi hingga 6 petang, syif petang 1 tengahari hingga 10 malam)
  • Boleh berkomunikasi dengan baik
  • Boleh bekerja dalam kumpulan
  • Kreatif / mesra pelanggan
  • Berkeyakinan dalam menguruskan acara yang di tetapkan (lawatan tadika/sekolah/majlis hari jadi/pertandingan)

Manfaat:

  • Pakej gaji menarik
  • Bonus 2 kali setahun
  • Kenaikan gaji tahunan
  • KWSP
  • PERKESO
  • Cuti tahunan
  • Rawatan perubatan (kad perubatan di berikan)
  • Perlindungan kemalangan peribadi
  • Trip ke jepun untuk pekerja terbaik (perbelanjaan di tanggung syarikat selama seminggu)
 

Tunggu apa lagi? Jom mohon sekarang dan bekerja di Aoen Fantasy hari ini!