Kerja Kosong Untuk Warga Puchong! Gaji RM1,400 Siap Elaun RM600*, Hostel Pun Ada! Dekat LRT!

Haziqah Muhamad
by Haziqah Muhamad
Dec 14, 2018 pada 9:31 AM
Kategori: Jenis Pekerjaan

Dah merata-rata hantar resume mohon kerja, tapi sampai sekarang tak dipanggil ke mana-mana interview pun. Dah lah setiap bulan ada banyak komitmen nak kena bayar. Aduh, stressnya!

Jangan stress dulu! Di sini ada DUA jawatan kosong yang korang boleh mohon terutama sekali bagi korang yang tinggal di sekitar kawasan Puchong. Bukan saja gaji yang ditawarkan lumayan, malah manfaat sampingan yang ditawarkan memang betul-betul menarik! Tak percaya? Cuba bayangkan, gaji yang ditawarkan RM1,400, ditambah dengan elaun RM600*, ada 4 X bonus setahun pulak tu!

Eh, ada lagi! Makan ditanggung dan lokasi kerja pun sangat dekat dengan LRT! Memang senang sangat nak pergi kerja. Bagi yang tinggal agak jauh dan memerlukan tempat tinggal, hostel turut disediakan (bergantung kepada lokasi). Wah, memang lengkap manfaat yang disediakan. Tak payah fikir dah, korang tinggal kerja je!

 


 

Kru Restoran 

[ Gaji RM1,400 + RM600 Elaun*| Hostel* | Bonus 4X | Makan FREE ]

 

Kelayakan

  • Berumur 19 tahun dan ke atas.
  • Pemohon haruslah warganegara Malaysia atau berstatus Permastautin Tetap.
  • Sijil UPSR juga diterima!

 

Tanggungjawab

  • Menghasilkan produk berkualiti dan layanan yang pantas dan mesra.
  • Berpesonaliti menarik, bertenaga dan berkelakuan positif.

 

Manfaat Tambahan

  • Gaji sehingga RM1,400++ sebulan
  • Elaun & Makan Hingga RM600++*
  • Hostel*
  • 4x Bonus Setahun
  • Pengangkutan awam
  • Makanan Percuma
  • Perubatan Percuma
  • Peluang kenaikan pangkat dalam 6 bulan! (Assistant Manager)
  • Kenaikan gaji tahunan
  • Dan Banyak Lagi!!

 

Lokasi Kerja di semua cawangan di Puchong : 

  • McDonald’s Bandar Puteri Puchong
  • McDonald’s IOI Mall Puchong
  • McDonald’s Tesco Puchong
  • McDonald’s Puchong Permai

 

> KLIK SINI UNTUK IKLAN PENUH | MOHON DI SINI <

 


 

Barista

[ Gaji RM1,400 + RM600 Elaun*| Hostel* | Bonus 4X | Makan FREE ]

 

Kelayakan

  • Berumur 19 tahun dan ke atas.
  • Pemohon haruslah warganegara Malaysia atau berstatus Permastautin Tetap.
  • Sijil UPSR juga diterima!

 

Tanggungjawab

  • Menghasilkan produk berkualiti dan layanan yang pantas dan mesra.
  • Berpesonaliti menarik, bertenaga dan berkelakuan positif.

 

Manfaat Tambahan

  • Gaji RM1,400++ sebulan
  • Elaun RM600++*
  • Hostel*
  • 4x Bonus Setahun
  • Makanan Percuma
  • Perubatan Percuma
  • Peluang kenaikan pangkat dalam 6 bulan! (Assistant Manager)
  • Kenaikan gaji tahunan
  • Dan Banyak Lagi!!

 

> KLIK SINI UNTUK IKLAN PENUH | MOHON SINI <

 


 

Korang yang tinggal di sekitar Puchong, inilah peluang untuk korang dapat kerja segera!

Lepas baca syarat, terus mohon tau!